ԼՐԱՀՈՍ
լրահոս
3 զինված անձ նռնակ գործադրելու միջոցով փորձել են ներխուժել Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժանմունք
March 24, 2024, 6:38 pm
Մոսկվան Վաշինգտոնին ծանուցել է միջմայրցամաքային հրթիռի փորձարկման մասին
March 2, 2024, 3:23 pm
Եվրախորհրդարանի զեկույցը կոչ է անում դադարեցնել նավթի ու գազի ներմուծումը Ադրբեջանից ցանկացած ռազմական ագրեսիայի դեպքում
February 29, 2024, 2:58 pm
Եվրախորհրդարանը կոչ է անում Ադրբեջանի իշխանություններին թույլատրել հայ բնակչության անվտանգ վերադարձը ԼՂ ամուր երաշխիքների ներքո
February 29, 2024, 2:34 pm
Գոռ Սահակյանը` Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոն
February 14, 2024, 11:44 pm
Արթուր Ալեքսանյանը՝ Եվրոպայի 7-ակի չեմպիոն
February 14, 2024, 11:36 pm
Մալխաս Ամոյանը հաղթեց թուրք Բասարին և դարձավ Եվրոպայի եռակի չեմպիոն
February 13, 2024, 9:48 pm
19-ամյա Ալեքսանդրա Գրիգորյանը՝ ծանրամարտի Եվրոպայի մեծահասակների չեմպիոն
February 13, 2024, 8:59 pm
Ադրբեջանի ԶՈՒ կրակի հետևանքով հայկական կողմն ունի 4 զոհ և 1 վիրավոր
February 13, 2024, 12:45 pm
ՌԴ-ն ու ՀՀ-ն միմյանց նկատմամբ պարտավորություններ ունեն տարածքային ամբողջականության եւ ինքնիշխանության պահպանման առումով. Զախարովա
February 7, 2024, 9:31 pm
Երևանում տրանսպորտի միջին գինը առաջարկվում է սահմանել 180 դրամի սահմանում
February 6, 2024, 9:22 pm
Ադրբեջանում ձերբակալվել է Հայաստանից սահմանն ապօրինի հատած Չեխիայի քաղաքացի
February 3, 2024, 11:20 pm
Ադրբեջանը դիտարկում է ԵԽ-ից դուրս գալու ընթացակարգը
January 25, 2024, 6:36 pm
Ադրբեջանական պատվիրակությունը ԵԽԽՎ աշխատանքներին մասնակցելու իրավունքից
January 25, 2024, 6:31 pm
Թուրքիայում 5.2 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
January 25, 2024, 6:22 pm
Հայաստանի տարածքային ամբողջականության ցանկացած խախտում անընդունելի է. Բորել
January 23, 2024, 10:55 pm
Պուտինը հանձնարարել է արհեստական բանականության ոլորտի համար լրացուցիչ ֆինանսավորում դիտարկել
January 18, 2024, 11:57 pm
ԵՄ խորհուրդը կընդլայնի քաղաքացիական դիտորդական առաքելությունը Հայաստանում
January 17, 2024, 10:58 pm
Ֆրանսիայի Սենատի կողմից ընդունված Ադրբեջանի դեմ պատժամիջոցներ պահանջող բանաձևն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը
January 17, 2024, 10:50 pm
Ֆրանսիայի Սենատն ընդունեց ԼՂ-ում Ադրբեջանի ռազմական հարձակումը դատապարտող բանաձևը
January 17, 2024, 10:48 pm
Տիրան Խաչատրյանը երկու ամսով կալանավորվեց
January 16, 2024, 12:10 am
ԼՂ-ից տեղահանվածնին պետք է անվտանգ և արժանապատիվ վերադարձի հնարավորություն տրվի. Եվրոպայի խորհրդի մարդու իրավունքների հանձնակատար
January 12, 2024, 10:49 pm
Ռուսական կողմը Լեռնային Ղարաբաղում էթնիկ զտումների վերաբերյալ փաստեր է պահանջում. Զախարովա
January 12, 2024, 10:01 pm
Ադրբեջանում Ֆրանսիայի քաղաքացի է ձերբակալվել լրտեսության կասկածանքով
January 9, 2024, 11:31 pm
Հայաստանի և Ուկրաինայի ԱԳ նախարարները մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում տարածաշրջանային հարցերի շուրջ
December 12, 2023, 12:43 am
Երևանի կենտրոնում խուլիգանություն կատարելու կասկածանքով Ռուսաստանի 2 քաղաքացի է ձերբակալվել
December 9, 2023, 11:06 pm
ԵՄ-ն հանձնառու է զարգացնել համագործակցությունը ՀՀ-ի հետ, այդ թվում՝ անվտանգության ոլորտում․ Մարագոս
December 5, 2023, 2:07 pm
Մոսկվան վճարված 400 մլն դոլարի շրջանակում որևէ զենք Երևանին դեռ չի մատակարարել․ փոխնախարար
December 4, 2023, 3:20 pm
Ֆրանսիայի Սենատում առաջարկել են ուսումնասիրել Հայաստանին CAESAR հրետանային համակարգեր մատակարարելու հնարավորությունը
December 4, 2023, 3:12 pm
Մինսկում մեկնարկում է ՀԱՊԿ երկրների ղեկավարների հավաքը․ Փաշինյանը չի մասնակցում
November 23, 2023, 1:12 pm
Ինչու է ճապոնական աճուրդի կայքը արգելափակվել հայ ներմուծողների համար
August 3, 2019, 10:39 am
3670
Հայաստանում երրորդ երկրից մեքենաներ ներմուծողները վերջին օրերին խուճապային տրամադրությունների մեջ են։ Ճապոնական աճուրդի կայքերը, որտեղից հայերը բավական մատչելի գներով մեքենաներ են գնում, փակվել են և այլևս հասանելի չեն հայ ներկրողների համար։ Ավելի ճիշտ՝ աճուրդի մասնակցող հայ ներկրողների անձնական էջերն են արգելափակվել։
Հիշեցնենք, որ 2020 թվականի հունվարի 1-ից երրորդ երկրից, ոչ ԵԱՏՄ տարածքից մեքենաների ներկրման մաքսատուրքը մոտ 6 անգամ թանկանալու է։ Թեև աճուրդի կայքերի հասանելիության սահմանափակումը կապվում է այս հանգամանքի հետ, թե ճապոնացի դիլերները սահմանափակել են արտահանումը, քանի որ չեն կարող մինչև հունվարի 1-ը ապահովել արդեն իսկ գնված մեքենաների փոխադրումը, սակայն խնդիրն այդքան էլ դա չէ։
Ավտոներկրողներից մեկն «Առաջին լրատվական» -ին պատմեց, որ ճապոնական կողմի համար բացարձակ էական չէ, թե հունվարի 1-ից Հայաստանի համար ինչ նոր կարգավորումներ են գործելու, և ինչ մաքսատուրք է սահմանվելու 2020-ի հունվարի 1-ից։ Աճուրդային կայքերը հայ ներկրողների համար անհասանելի են դարձել մեկ այլ պատճառով։ Բանն այն է, որ վերը նշված թանկացման պատճառով այս տարեսկզբից սկսած՝ հայ ներմուծողները հսկայական քանակությամբ մեքենաներ են գնում և արդեն իսկ գնել են, որոնք ճանապարհին են։ Այս տարվա առաջին 6 ամսվա ներկրման ծավալն արդեն իսկ գերազանցել է նախորդ տարվա ամբողջ ժամանակահատվածը միասին վերցրած։ Մեզ պատմեցին, որ խնդիրն այն է, որ հայ ներմուծողները վերջին շրջանում գնում և Հայաստան են տեղափոխում հիմնականում մեծ՝ 7 տեղանոց մեքենաներ։ Իսկ ճապոնացի դիլերները 1 կոնտեյների մեջ կարողանում են տեղավորել ընդամենը 3 հատ 7 տեղանոց մեքենա, մինչդեռ, 5 տեղանոց մոտ 6 մեքենա է տեղավորվում նույն կոնտեյներում։ Մինչդեռ, դրանց երկուսի դիմաց էլ վճարվում է նույն գինը։
«Հիմա ճապոնացիները առևտրային հարաբերությունների մեջ չեն մտնում մեզ հետ հենց այդ պատճառով։ Հսկայական քանակությամբ մեքենաներ են գնվել, իրենց մոտ էլ են կուտակումներ առաջացել, և իրենց համար ավելի լավ է մի կոնտեյներով 6 մեքենա ուղարկել, քան 3։ Փոխադրումն էլ երբեմն տևում է մինչև 6-7 ամիս։ Ու դա իրենց ձեռնտու չէ։ Առանց այդ էլ իրենք չեն հասցնում սպասարկել էդ մեծ քանակը»,- ասաց մեր զրուցակիցը։
Ի դեպ, կրկին շրջանառվող տեղեկությունների համաձայն՝ այս ամսվա 20-ից ներմուծողների համար կարգելափակվի նաև ԱՄՆ-ի ավտոաճուրդներին մասնակցելու հնարավորությունը։ Ավտոներկրողներից մի քանիսը մեզ հետ զրույցում ասացին, որ իրենք նման տեղեկության չեն տիրապետում։ Իսկ իրենց էջերի արգելափակումը ամերիկյան աճուրդային կայքերում աբսուրդ կլինի, քանի որ ԱՄՆ-ի խնդիրը չէ, թե իր երկրից ով ինչ մեքենա կգնի և ինչ գնով կմաքսազերծի։
«Այդ երկիրը մեքենան առաջարկում է։ Դու ուզում ես գնիր, չես ուզում՝ մի գնիր։ ԱՄՆ-ին բացարձակ չի հետաքրքրում, թե դու իր երկրից առած մեքենան ինչ գնով կմաքսազերծես։ Մաքսազերծումն արդեն մեր երկրի խնդիրն է»,- ասաց մեր զրուցակիցը։
Ի դեպ, մեր բոլոր զրուցակիցները միաբերան նշում էին, որ 2020 թվականի հունվարից շատ տխուր պատկեր է ստեղծվելու, մեծ թվով մարդիկ պարզապես գործազուրկ են մնալու։ «Վերջին տարիներին Հայաստանի կեսը ավտոյի գործ էր անում, հիմա որ թանկացավ, մեծ մասն էլ չի կարող էդ գործով զբաղվել։
Կմնան մի քանի խոշորներ, իսկ մնացածս կդառնանք գործազուրկ։ Ըստ որում՝ մնացած ասելով՝ թիվը շատ-շատ մեծ ա։ Թե դրանից հետո պետությունը ոնց պետք ա լուծի էդ մարդկանց զբաղվածության հարցը, շատ մեծ հարց ա։ Կտեսնեք՝ բողոքի, դժգոհության ինչ ալիք կբարձրանա, երբ մարդիկ այլևս չկարողանան իրենց ընտանիքներին կերակրել»,- ընդգծեց ավտոներկրող Ստեփան Սահակյանը։
Նյութի աղբյուր. Առաջին լրատվական
Մեկնաբանություններ
Մեկնաբանությունները դիտելու և ավելացնելու համար մուտք գործեք համակարգ