ԼՐԱՀՈՍ
լրահոս
3 զինված անձ նռնակ գործադրելու միջոցով փորձել են ներխուժել Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժանմունք
March 24, 2024, 6:38 pm
Մոսկվան Վաշինգտոնին ծանուցել է միջմայրցամաքային հրթիռի փորձարկման մասին
March 2, 2024, 3:23 pm
Եվրախորհրդարանի զեկույցը կոչ է անում դադարեցնել նավթի ու գազի ներմուծումը Ադրբեջանից ցանկացած ռազմական ագրեսիայի դեպքում
February 29, 2024, 2:58 pm
Եվրախորհրդարանը կոչ է անում Ադրբեջանի իշխանություններին թույլատրել հայ բնակչության անվտանգ վերադարձը ԼՂ ամուր երաշխիքների ներքո
February 29, 2024, 2:34 pm
Գոռ Սահակյանը` Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոն
February 14, 2024, 11:44 pm
Արթուր Ալեքսանյանը՝ Եվրոպայի 7-ակի չեմպիոն
February 14, 2024, 11:36 pm
Մալխաս Ամոյանը հաղթեց թուրք Բասարին և դարձավ Եվրոպայի եռակի չեմպիոն
February 13, 2024, 9:48 pm
19-ամյա Ալեքսանդրա Գրիգորյանը՝ ծանրամարտի Եվրոպայի մեծահասակների չեմպիոն
February 13, 2024, 8:59 pm
Ադրբեջանի ԶՈՒ կրակի հետևանքով հայկական կողմն ունի 4 զոհ և 1 վիրավոր
February 13, 2024, 12:45 pm
ՌԴ-ն ու ՀՀ-ն միմյանց նկատմամբ պարտավորություններ ունեն տարածքային ամբողջականության եւ ինքնիշխանության պահպանման առումով. Զախարովա
February 7, 2024, 9:31 pm
Երևանում տրանսպորտի միջին գինը առաջարկվում է սահմանել 180 դրամի սահմանում
February 6, 2024, 9:22 pm
Ադրբեջանում ձերբակալվել է Հայաստանից սահմանն ապօրինի հատած Չեխիայի քաղաքացի
February 3, 2024, 11:20 pm
Ադրբեջանը դիտարկում է ԵԽ-ից դուրս գալու ընթացակարգը
January 25, 2024, 6:36 pm
Ադրբեջանական պատվիրակությունը ԵԽԽՎ աշխատանքներին մասնակցելու իրավունքից
January 25, 2024, 6:31 pm
Թուրքիայում 5.2 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
January 25, 2024, 6:22 pm
Հայաստանի տարածքային ամբողջականության ցանկացած խախտում անընդունելի է. Բորել
January 23, 2024, 10:55 pm
Պուտինը հանձնարարել է արհեստական բանականության ոլորտի համար լրացուցիչ ֆինանսավորում դիտարկել
January 18, 2024, 11:57 pm
ԵՄ խորհուրդը կընդլայնի քաղաքացիական դիտորդական առաքելությունը Հայաստանում
January 17, 2024, 10:58 pm
Ֆրանսիայի Սենատի կողմից ընդունված Ադրբեջանի դեմ պատժամիջոցներ պահանջող բանաձևն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը
January 17, 2024, 10:50 pm
Ֆրանսիայի Սենատն ընդունեց ԼՂ-ում Ադրբեջանի ռազմական հարձակումը դատապարտող բանաձևը
January 17, 2024, 10:48 pm
Տիրան Խաչատրյանը երկու ամսով կալանավորվեց
January 16, 2024, 12:10 am
ԼՂ-ից տեղահանվածնին պետք է անվտանգ և արժանապատիվ վերադարձի հնարավորություն տրվի. Եվրոպայի խորհրդի մարդու իրավունքների հանձնակատար
January 12, 2024, 10:49 pm
Ռուսական կողմը Լեռնային Ղարաբաղում էթնիկ զտումների վերաբերյալ փաստեր է պահանջում. Զախարովա
January 12, 2024, 10:01 pm
Ադրբեջանում Ֆրանսիայի քաղաքացի է ձերբակալվել լրտեսության կասկածանքով
January 9, 2024, 11:31 pm
Հայաստանի և Ուկրաինայի ԱԳ նախարարները մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում տարածաշրջանային հարցերի շուրջ
December 12, 2023, 12:43 am
Երևանի կենտրոնում խուլիգանություն կատարելու կասկածանքով Ռուսաստանի 2 քաղաքացի է ձերբակալվել
December 9, 2023, 11:06 pm
ԵՄ-ն հանձնառու է զարգացնել համագործակցությունը ՀՀ-ի հետ, այդ թվում՝ անվտանգության ոլորտում․ Մարագոս
December 5, 2023, 2:07 pm
Մոսկվան վճարված 400 մլն դոլարի շրջանակում որևէ զենք Երևանին դեռ չի մատակարարել․ փոխնախարար
December 4, 2023, 3:20 pm
Ֆրանսիայի Սենատում առաջարկել են ուսումնասիրել Հայաստանին CAESAR հրետանային համակարգեր մատակարարելու հնարավորությունը
December 4, 2023, 3:12 pm
Մինսկում մեկնարկում է ՀԱՊԿ երկրների ղեկավարների հավաքը․ Փաշինյանը չի մասնակցում
November 23, 2023, 1:12 pm
Հայկական համարանիշներով մեքենաների տերերը ՌԴ-ում խնդիրներ են ունենում
September 10, 2020, 11:24 pm
2443
Ռուսաստանում արդեն երկու ամիս է` հայկական համարանիշներով մեքենաները փաստացի արգելվել են, պահանջներ են ներկայացնում թե՛ մաքսային մարմինները, թե՛ ճանապարհային ոստիկանությունը: Կանգնեցնում են ու փաստաթուղթ ուզում, թե ինչ ձևաչափի՝ իրենք էլ կարգին չգիտեն, հրաման է:
Խոսքը ռուսաստանցիներին պատկանող, բայց Հայաստանում հաշվառված և 2017-2020 թվականներին ձեռք բերված 200 հազար մեքենաների մասին է: Կրկնակի էժան գնել, բերել են Հայաստանից՝ նախապես իմանալով, որ ԵԱՏՄ տարածքում ազատ տեղաշարժի իրավունքն է գործում:
Վլադիմիր Եսայան - 2018-ին ձեռք եմ բերել մեքենան, մոտ երկու տարի առանց խնդիր քշել եմ, նույն գումարով այստեղ հնարավոր չէր գնել, արդեն երկու ամիս է ասում են` 10 օրվա ընթացքում պետք է ռուսական պետհամարանիշներ ստանաք, որը հնարավոր չէ, տարբերությունը մեքենայի գնից երկուսուկես անգամ թանկ է:
Բարդությունն առաջացել է այն պատճառով, որ երկար ժամանակ գոյություն են ունեցել միանգամից երկու զուգահեռ սխեմաներ: Ավելի վաղ ավտոմեքենաների ներկրման համար հայկական տուրքերը զգալիորեն ցածր էին ռուսականից, ինչի կապակցությամբ ռուսաստանցիները գնում էին Հայաստան՝ անձնական ավտոմեքենաներ գնելու։ Սակայն 2020 թվականի սկզբին Հայաստանի՝ ԵՏՄ-ում ունեցած արտոնությունների ժամկետը լրացավ, և մեքենաների ներմուծման մաքսատուրքերը հավասարվեցին։ Իսկ Ռուսաստանի որոշ շրջաններում հայկական համարանիշներով մեքենաների սեփականատերերին սկսեցին տուգանել։
Վլադիիր Եսայան - Իրենք էլ չգիտեն՝ ինչ են ուզում, ՎՈԶ-ի թուղթ են ուզում, որ հայկական մեքենաների համար չի նախատեսված, մաքսատան թուղթ են ուզում, ոստիկանների մի խումբ էլ կա, որ ուղղակի աշխատում են դրա վրա:
Որոշել են՝ հայկական սակագներով մաքսազերծված մեքենան պետք է օգտագործվի միայն Հայաստանի քաղաքացիների կողմից, որոնք մշտապես բնակվում են Հայաստանում: Մնացած բոլոր դեպքերում Դաշնային մաքսային ծառայությունն ավտոմեքենաները սահմանում է որպես օտարերկրյա ապրանք և պահանջում է տարբերություն մտցնել մաքսային վճարների մեջ ՝ այն «մաքուր» համարելու համար, չնայած՝ մաքսային օրենսդրության մեջ ասված է, որ ԵԱՏՄ տարածքում պաշտոնապես ձեռք բերված տրանսպորտի՝ քաղաքացիների կողմից օգտագործման արգելք չկա: «Լուրերի» հարցին, թե սա հակասում է ԵԱՏՄ երկրների մեքենաները ազատ տեղաշարժման մասին օրենքին, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովում պատասխանում են՝ անհանգստացած են խնդրով և ցանկանում են պաշտպանել բարեխիղճ գնորդներին:
Իյա Մալկինա. ԵՏՀ Կոլեգիայի նախագահի օգնական - Հանձնաժողովի հարթակում ստեղծվել է նոր կառույց՝ բարձր մակարդակի կոմիտե, որը կոչված է լուծելու առավել սուր հարցերը։ Ուզում եմ ուրախացնել միության քաղաքացիներին, ովքեր ուշադիր հետևում էին իրավիճակին։ ՌԴ-ում Հայաստանի համարանիշներով մեքենաների բռնագրավման հարցը բազմիցս բարձրացվել է։ Բառացիորեն երեկ այն դիտարկել է բարձր մակարդակի կոմիտեն:
Մալկինայի խոսքով՝ ԵՏՄ անդամ պետություններն իրենց առաջարկություններն են ներկայացրել իրավիճակի կարգավորման վերաբերյալ։ Հանձնաժողովն իր հերթին ստեղծում է բոլոր անհրաժեշտ կոմունիկացիոն կապերը հարցի լուծման համար:
Իյա Մալկինա, ԵՏՀ Կոլեգիայի նախագահի օգնական - Մենք հիմք ենք ընդունում այն, որ վերջնական արդյունքում պետությունները բյուջեում չպետք է կորուստներ ունենան։ Բայց նաև ավտոմեքենայի գնորդ քաղաքացիները պետք է հնարավորություն ունենան ապացուցելու իրենց բարեխղճությունը և ազատվեն պատասխանատվությունից:
Հարցը կբարձրացնեն նաև խորհրդի առաջիկա նիստում: Մինչ այդ հայկական մեքենաների վարորդները նախընտրում են տուգանքներից զերծ մնալու համար առայժմ չվարել, կամ էլ հետ տանել Հայաստան վաճառելու, երբ սահմանները բացվեն: Վարորդներից շատերն էլ Կրասնոդարում դիմել են դատարան սահմանված տույժերի հարցով ու շահել դատը:
Նյութի աղբյուր. 1lurer.am
Մեկնաբանություններ
Մեկնաբանությունները դիտելու և ավելացնելու համար մուտք գործեք համակարգ