ԼՐԱՀՈՍ

լրահոս

3 զինված անձ նռնակ գործադրելու միջոցով փորձել են ներխուժել Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժանմունք

March 24, 2024, 6:38 pm

Մոսկվան Վաշինգտոնին ծանուցել է միջմայրցամաքային հրթիռի փորձարկման մասին

March 2, 2024, 3:23 pm

Եվրախորհրդարանի զեկույցը կոչ է անում դադարեցնել նավթի ու գազի ներմուծումը Ադրբեջանից ցանկացած ռազմական ագրեսիայի դեպքում

February 29, 2024, 2:58 pm

Եվրախորհրդարանը կոչ է անում Ադրբեջանի իշխանություններին թույլատրել հայ բնակչության անվտանգ վերադարձը ԼՂ ամուր երաշխիքների ներքո

February 29, 2024, 2:34 pm

Գոռ Սահակյանը` Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոն

February 14, 2024, 11:44 pm

Արթուր Ալեքսանյանը՝ Եվրոպայի 7-ակի չեմպիոն

February 14, 2024, 11:36 pm

Մալխաս Ամոյանը հաղթեց թուրք Բասարին և դարձավ Եվրոպայի եռակի չեմպիոն

February 13, 2024, 9:48 pm

19-ամյա Ալեքսանդրա Գրիգորյանը՝ ծանրամարտի Եվրոպայի մեծահասակների չեմպիոն

February 13, 2024, 8:59 pm

Ադրբեջանի ԶՈՒ կրակի հետևանքով հայկական կողմն ունի 4 զոհ և 1 վիրավոր

February 13, 2024, 12:45 pm

ՌԴ-ն ու ՀՀ-ն միմյանց նկատմամբ պարտավորություններ ունեն տարածքային ամբողջականության եւ ինքնիշխանության պահպանման առումով. Զախարովա

February 7, 2024, 9:31 pm

Երևանում տրանսպորտի միջին գինը առաջարկվում է սահմանել 180 դրամի սահմանում

February 6, 2024, 9:22 pm

Ադրբեջանում ձերբակալվել է Հայաստանից սահմանն ապօրինի հատած Չեխիայի քաղաքացի

February 3, 2024, 11:20 pm

Ադրբեջանը դիտարկում է ԵԽ-ից դուրս գալու ընթացակարգը

January 25, 2024, 6:36 pm

Ադրբեջանական պատվիրակությունը ԵԽԽՎ աշխատանքներին մասնակցելու իրավունքից

January 25, 2024, 6:31 pm

Թուրքիայում 5.2 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել

January 25, 2024, 6:22 pm

Հայաստանի տարածքային ամբողջականության ցանկացած խախտում անընդունելի է. Բորել

January 23, 2024, 10:55 pm

Պուտինը հանձնարարել է արհեստական ​բանականության ոլորտի համար լրացուցիչ ֆինանսավորում դիտարկել

January 18, 2024, 11:57 pm

ԵՄ խորհուրդը կընդլայնի քաղաքացիական դիտորդական առաքելությունը Հայաստանում

January 17, 2024, 10:58 pm

Ֆրանսիայի Սենատի կողմից ընդունված Ադրբեջանի դեմ պատժամիջոցներ պահանջող բանաձևն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը

January 17, 2024, 10:50 pm

Ֆրանսիայի Սենատն ընդունեց ԼՂ-ում Ադրբեջանի ռազմական հարձակումը դատապարտող բանաձևը

January 17, 2024, 10:48 pm

Տիրան Խաչատրյանը երկու ամսով կալանավորվեց

January 16, 2024, 12:10 am

ԼՂ-ից տեղահանվածնին պետք է անվտանգ և արժանապատիվ վերադարձի հնարավորություն տրվի. Եվրոպայի խորհրդի մարդու իրավունքների հանձնակատար

January 12, 2024, 10:49 pm

Ռուսական կողմը Լեռնային Ղարաբաղում էթնիկ զտումների վերաբերյալ փաստեր է պահանջում. Զախարովա

January 12, 2024, 10:01 pm

Ադրբեջանում Ֆրանսիայի քաղաքացի է ձերբակալվել լրտեսության կասկածանքով

January 9, 2024, 11:31 pm

Հայաստանի և Ուկրաինայի ԱԳ նախարարները մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում տարածաշրջանային հարցերի շուրջ

December 12, 2023, 12:43 am

Երևանի կենտրոնում խուլիգանություն կատարելու կասկածանքով Ռուսաստանի 2 քաղաքացի է ձերբակալվել

December 9, 2023, 11:06 pm

ԵՄ-ն հանձնառու է զարգացնել համագործակցությունը ՀՀ-ի հետ, այդ թվում՝ անվտանգության ոլորտում․ Մարագոս

December 5, 2023, 2:07 pm

Մոսկվան վճարված 400 մլն դոլարի շրջանակում որևէ զենք Երևանին դեռ չի մատակարարել․ փոխնախարար

December 4, 2023, 3:20 pm

Ֆրանսիայի Սենատում առաջարկել են ուսումնասիրել Հայաստանին CAESAR հրետանային համակարգեր մատակարարելու հնարավորությունը

December 4, 2023, 3:12 pm

Մինսկում մեկնարկում է ՀԱՊԿ երկրների ղեկավարների հավաքը․ Փաշինյանը չի մասնակցում

November 23, 2023, 1:12 pm

Ոստիկանության ու ԱԱԾ դիլեման. նոր շերտ 11:30 2019-04-18Դիտումներ՝ 1244

April 18, 2019, 12:25 pm

3334

«Կառավարության կառուցվածքի մասին» օրենքի նախագծի քննարկմանը ԱԺ փոխնախագահ Լենա Նազարյանն արեց բավականին հետաքրքիր մի հայտարարություն, ի պատասխան ընդդիմության հարցադրումների՝ կապված ոստիկանության և ԱԱԾ կարգավիճակների փոփոխության և նախարարության կարգավիճակի տրամադրման: Հայտնի է, որ ընդդիմությունն այդ առաջարկը ներկայացնում է այդ կառույցների ղեկավարների խորհրդարանի առաջ հաշվետու դարձնելու բացատրությամբ, նրանց հարցեր ուղղելու հնարավորության, նրանց հանդեպ խորհրդարանական վերահսկելիության բարձրացման փաստարկով: Լենա Նազարյանը հայտարարեց, թե այդ մոտեցումը ոչ թե ավելի հաշվետու և վերահսկելի է դարձնում այդ կառույցները, ինչպես փորձում են հիմնավորել ընդդիմախոսները, այլ դարձնում է այդ կառույցների ղեկավարներին ավելի ուժեղ՝ տալով նրանց քաղաքական պաշտոնի կարգավիճակ և դարձնելով քաղաքական գործոն: Խնդիրն անշուշտ ունի քաղաքական մի շարք համատեքստեր, որոնցից մեկն էլ արտահայտվում է Լենա Նազարյանի հայտարարության տեսքով, և որն այս ժամանակահատվածում, թերևս, ամենից քիչ շոշափված համատեքստն է: Կամա թե ակամա, ԱԺ փոխնախագահը, արձագանքելով ընդդիմախոսությանը, բացում է այդ շերտերից մեկն ու թույլ տալիս արձանագրել, որ ոստիկանության և ԱԱԾ կարգավիճակի փոփոխությունն իշխանության ներկայիս տրամաբանության շրջանակում անընդունելի է նաև հենց այդ քաղաքական ասպեկտի տեսանկյունից՝ ոստիկանության և ԱԱԾ ղեկավարների քաղաքական կարգավիճակի բարձրացում թույլ չտալ, ըստ այդմ՝ նրանց քաղաքական գործոն դառնալու հնարավորություն չընձեռել: Ընդ որում, այստեղ խոսքը ամենևին անձերի մասին չէ, այսինքն՝ խնդիրը հաստատ Վալերի Օսիպյանին և Արթուր Վանեցյանին այդ հնարավորությունը չտալու մասին չէ: Խնդիրը իշխանության կառուցվածքն ու տրամաբանությունն է, որովհետև զուտ կառավարության ֆորմալ կառուցվածքից զատ, այդօրինակ մասշտաբի օրենքներն ու դրանցով կարգավորումները իրենց մեծ ազդեցությունն ունեն ընդհանուր իշխանության կառուցվածքի և հարաբերակցության տեսանկյունից: Փաստացի, վարչապետ Փաշինյանը ձեռնպահ է մնում այս պահին իր իշխանության ներսում երկու ուժեղ քաղաքական գործոն ձևավորելու քայլից, և բանն այստեղ, թերևս, խորհրդարանական ընդդիմության համար կառույցների ավելի մեծ վերահսկելիություն թույլ չտալը չէ: Դա իշխանության համար, անկասկած, խնդիր չէ, իսկ ընդդիմության համար էլ տեղեկատվական դարաշրջանում խնդիր չէ այդ վերահսկողությունն իրականացնելը, գուցե մի փոքր ավելի չարչարվելով: Հատկապես, երբ հաշվի առնենք, որ 21-րդ դարում գրեթե յուրաքանչյուր սմարթֆոն արդեն իսկ յուրաքանչյուր պետական կառույցի կամ յուրաքանչյուր սուբյեկտի վերահսկողության յուրօրինակ մեխանիզմ է: Բուն հարցը տվյալ պարագայում այն է, որ Նիկոլ Փաշինյանը ուժային-իրավապահ այդ կառույցները մտադիր է շարունակել պահել միայն կառավարման ներքո, որովհետև նրանց ղեկավարներին քաղաքական կարգավիճակ տալու դեպքում Փաշինյան, իբրև իշխանության առաջնորդ, ստիպված է լինելու նաև զուգահեռ համակարգում իրականացնել, քանի որ իշխանության առաջնորդը անկասկած պետք է համակարգի իշխանության մեջ ձևավորվող տարբեր քաղաքական թևերին, գործոններին: Որքան էլ առաջնորդն այդ իմաստով գերակա է թիմի վրա, իսկ Փաշինյանի գերակայությունն այդ հարցում գրեթե բացարձակ է, առաջին հերթին լեգիտիմության գերակա աղբյուր լինելու հանգամանքի բերումով, այդուհանդերձ, առաջնորդը պետք է հավասարակշռի իշխանության մեջ տարբեր թևերի և խմբերի ձևավորումն ու գոյակցությունը: Իսկ առանց այդպիսի խմբերի չի լինում որևէ իշխանություն, որևէ երկրում՝ լինի ավտորիտար, տոտալիտար, միապետական, ժողովրդավարական, թե ուղղակի բռնապետական համակարգ: Ընդ որում, դա օբյեկտիվ իրողություն լինելով, նաև անհրաժեշտ հատկանիշ է, քանի որ, խոշոր հաշվով, դա է նպաստում իշխանության համակարգի քաղաքական կառավարելիության և ֆորմալ կառավարման համակարգի շրջանակում արդյունավետության ապահովմանը: Հայաստանի նոր իշխանությունն այդ իմաստով թևերի, բևեռների, խմբերի ձևավորման փուլում է: Խոշոր հաշվով, Փաշինյանը ուժային, տվյալ դեպքում իրավապահ կառույցները դիտարկում է թերևս այդ փուլի կառավարման գործիք, ինչի համար էլ ձեռնպահ է մնում այդ կառույցներն էլ քաղաքական ներիշխանական գործընթացում համակարգելու ենթակա տիրույթ բերելուն: Առավել ևս, որ ներկայիս գործընթացը տեղի է ունենում գործնականում քաղաքական դե ֆակտո հենարանի բացակայության պայմաններում, որտեղ իրավապահ-ուժային կառույցների ֆունկցիոնալ դերը գլխավոր պատասխանատուի համար ստանում է առանձնահատուկ նշանակություն:

Նյութի աղբյուր. Առաջին լրատվական

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանությունները դիտելու և ավելացնելու համար մուտք գործեք համակարգ