ԼՐԱՀՈՍ

լրահոս

3 զինված անձ նռնակ գործադրելու միջոցով փորձել են ներխուժել Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժանմունք

March 24, 2024, 6:38 pm

Մոսկվան Վաշինգտոնին ծանուցել է միջմայրցամաքային հրթիռի փորձարկման մասին

March 2, 2024, 3:23 pm

Եվրախորհրդարանի զեկույցը կոչ է անում դադարեցնել նավթի ու գազի ներմուծումը Ադրբեջանից ցանկացած ռազմական ագրեսիայի դեպքում

February 29, 2024, 2:58 pm

Եվրախորհրդարանը կոչ է անում Ադրբեջանի իշխանություններին թույլատրել հայ բնակչության անվտանգ վերադարձը ԼՂ ամուր երաշխիքների ներքո

February 29, 2024, 2:34 pm

Գոռ Սահակյանը` Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոն

February 14, 2024, 11:44 pm

Արթուր Ալեքսանյանը՝ Եվրոպայի 7-ակի չեմպիոն

February 14, 2024, 11:36 pm

Մալխաս Ամոյանը հաղթեց թուրք Բասարին և դարձավ Եվրոպայի եռակի չեմպիոն

February 13, 2024, 9:48 pm

19-ամյա Ալեքսանդրա Գրիգորյանը՝ ծանրամարտի Եվրոպայի մեծահասակների չեմպիոն

February 13, 2024, 8:59 pm

Ադրբեջանի ԶՈՒ կրակի հետևանքով հայկական կողմն ունի 4 զոհ և 1 վիրավոր

February 13, 2024, 12:45 pm

ՌԴ-ն ու ՀՀ-ն միմյանց նկատմամբ պարտավորություններ ունեն տարածքային ամբողջականության եւ ինքնիշխանության պահպանման առումով. Զախարովա

February 7, 2024, 9:31 pm

Երևանում տրանսպորտի միջին գինը առաջարկվում է սահմանել 180 դրամի սահմանում

February 6, 2024, 9:22 pm

Ադրբեջանում ձերբակալվել է Հայաստանից սահմանն ապօրինի հատած Չեխիայի քաղաքացի

February 3, 2024, 11:20 pm

Ադրբեջանը դիտարկում է ԵԽ-ից դուրս գալու ընթացակարգը

January 25, 2024, 6:36 pm

Ադրբեջանական պատվիրակությունը ԵԽԽՎ աշխատանքներին մասնակցելու իրավունքից

January 25, 2024, 6:31 pm

Թուրքիայում 5.2 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել

January 25, 2024, 6:22 pm

Հայաստանի տարածքային ամբողջականության ցանկացած խախտում անընդունելի է. Բորել

January 23, 2024, 10:55 pm

Պուտինը հանձնարարել է արհեստական ​բանականության ոլորտի համար լրացուցիչ ֆինանսավորում դիտարկել

January 18, 2024, 11:57 pm

ԵՄ խորհուրդը կընդլայնի քաղաքացիական դիտորդական առաքելությունը Հայաստանում

January 17, 2024, 10:58 pm

Ֆրանսիայի Սենատի կողմից ընդունված Ադրբեջանի դեմ պատժամիջոցներ պահանջող բանաձևն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը

January 17, 2024, 10:50 pm

Ֆրանսիայի Սենատն ընդունեց ԼՂ-ում Ադրբեջանի ռազմական հարձակումը դատապարտող բանաձևը

January 17, 2024, 10:48 pm

Տիրան Խաչատրյանը երկու ամսով կալանավորվեց

January 16, 2024, 12:10 am

ԼՂ-ից տեղահանվածնին պետք է անվտանգ և արժանապատիվ վերադարձի հնարավորություն տրվի. Եվրոպայի խորհրդի մարդու իրավունքների հանձնակատար

January 12, 2024, 10:49 pm

Ռուսական կողմը Լեռնային Ղարաբաղում էթնիկ զտումների վերաբերյալ փաստեր է պահանջում. Զախարովա

January 12, 2024, 10:01 pm

Ադրբեջանում Ֆրանսիայի քաղաքացի է ձերբակալվել լրտեսության կասկածանքով

January 9, 2024, 11:31 pm

Հայաստանի և Ուկրաինայի ԱԳ նախարարները մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում տարածաշրջանային հարցերի շուրջ

December 12, 2023, 12:43 am

Երևանի կենտրոնում խուլիգանություն կատարելու կասկածանքով Ռուսաստանի 2 քաղաքացի է ձերբակալվել

December 9, 2023, 11:06 pm

ԵՄ-ն հանձնառու է զարգացնել համագործակցությունը ՀՀ-ի հետ, այդ թվում՝ անվտանգության ոլորտում․ Մարագոս

December 5, 2023, 2:07 pm

Մոսկվան վճարված 400 մլն դոլարի շրջանակում որևէ զենք Երևանին դեռ չի մատակարարել․ փոխնախարար

December 4, 2023, 3:20 pm

Ֆրանսիայի Սենատում առաջարկել են ուսումնասիրել Հայաստանին CAESAR հրետանային համակարգեր մատակարարելու հնարավորությունը

December 4, 2023, 3:12 pm

Մինսկում մեկնարկում է ՀԱՊԿ երկրների ղեկավարների հավաքը․ Փաշինյանը չի մասնակցում

November 23, 2023, 1:12 pm

Ում և ինչով է մտահոգել ԱԱԾ-ն իշխանության համակարգում

April 26, 2019, 11:42 am

3775

Արդարադատության նախարար Արտակ Զեյնալյանը, անդրադառնալով Արմավիր քրեակատարողական հիմնարկում ԱԱԾ իրականացրած օպերատիվ գործողություններին և դրա ընթացքում հայտնաբերած չարաշահումների և խախտումների մասին տարածած հաղորդագրությանը, ի թիվս մի քանի մեկնաբանության, արել է ուշագրավ մի դիտողություն կամ դատողություն՝ արդյո՞ք ԱԱԾ-ն ունեցել է օպերատիվ նկարահանում իրականացնելու թույլտվություն: Ունեցե՞լ է, թե՞ ոչ, դա իհարկե կպարզվի, սակայն ինքնին նախարարի բարձրաձայնումն այդ առիթով, որի ենթակայության ներքո է փաստացի գտնվում կառույցը, արդեն իսկ ուշագրավ է: Դա այլ բան չէ, քան որոշակիորեն քողարկված դժգոհություն ԱԱԾ-ից, այսպես ասած՝ «ինքնագործունեության» բավականին նկատելի ակնարկով: Այս հանգամանքն էլ իր հերթին ուշադրություն է գրավում ԱԱԾ հարուցած մեկ այլ գործի առիթով, որը ևս վերաբերում է պետական գերատեսչության, այս դեպքում Պետական վերահսկողական ծառայությանը, դրա պետին ներկայացված հայտնի մեղադրանքով: 

ՊՎԾ պետ Դավիթ Սանասարյանն ու նրա մերձավորները պնդում են, որ հարուցված գործը շինծու է, իսկ ԱԱԾ-ն հետապնդում է «այլ» նպատակներ: Այդ կապակցությամբ եղան նաև ավելի լայն գնահատականներ հանրային տարբեր խմբերից, ինչից հետո բավականին կտրուկ և զգուշացնող արձագանք տվեց վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, փաստորեն գնահատելով արձագանքներն ու համարելով, որ դրանք իրենց մեջ պարունակում են որոշակի ռիսկեր: Փաշինյանը հայտարարեց, որ պետք է թողնել, որպեսզի քննությունն իրականանա, և եթե ոմանք փորձեն խանգարել դրան, ինքն իր իրավասության տակ եղած միջոցներով ապահովելու է քննության բնականոն ընթացքը: Ահա այս ֆոնին արդարադատության նախարարի քողարկված, սակայն շոշափելի տրտունջը հարց է առաջացնում, թե արդյո՞ք պետական կառավարման կամ իշխանական համակարգում ձևավորվում է ԱԱԾ հանդեպ որոշակի, այսպես ասած, դժգոհություն: Եթե այո, ապա ինչո՞վ է դա պայմանավորված: Այդ դժգոհությունը բխում է նրանից, որ ԱԱԾ-ն գործում է որոշակի շահերի շրջանակո՞ւմ, թե՞ պետական կառավարման համակարգում կան օղակներ, որոնք են գործում այլ շահերի շրջանակում, իսկ ԱԱԾ-ն տվյալ դեպքում իր գործողություններով ոչ միայն թույլ չի տալիս, այլ սպառնում է բացահայտել իշխող համակարգ, կառավարման համակարգ ներթափանցած այլ շահերը, որ կարող են սպասարկվել տարբեր օղակներում և գերատեսչություններում: 

Այս հանգամանքն իր հերթին հետաքրքրական է այն հայտարարությունների ֆոնին, որ Նիկոլ Փաշինյանն արել է՝ կապված պետական կառավարման համակարգի կադրային բազայի 90 տոկոսի հետ, որ այդքանը ներկայացնում են նախկին իշխանությունից մնացած կադրեր, ինչը պարունակում է սաբոտաժի կամ այլ դիտավորությունների ռիսկեր: Ասել, թե այդ խնդիրը չկա, և հարցը չափազանցված է, անշուշտ անկարելի է: Իհարկե կարելի է հարցնել, թե ինչո՞ւ է մնում այդ 90 տոկոսը: Այստեղ, սակայն, այդ հարցի պատասխանները այլ հարթության մեջ են: Մասնավորապես, նախ դա նշանակում է, որ պետք է կատարվի կադրային ջարդ: Որքանո՞վ է դա լինելու նպատակահարմար, և ինչ արձագանքներ են ձևավորվելու այդ դեպքում: Միաժամանակ, ինչ կարող է սպառնալ դա կառավարման նվազագույն անհրաժեշտ կայունության խնդրին՝ հաշվի առնելով, որ Հայաստանը պատերազմող երկիր է և այստեղ կառավարման անկումները կարող են բերել որոշակի արտաքին քաղաքական հետևանքների: 

Միևնույն ժամանակ, այդօրինակ մասշտաբային և կարճ ժամանակի կադրային փոփոխությունները պահանջում են ֆինանսական զգալի ռեսուրսներ, նոր և շատ, թե քիչ որակյալ կադրեր արագ ներգրավելու համար: Ընդ որում, այդ դեպքում էլ չափազանց բարդ է ապահովել այդ կադրերի ընտրությունն այնպես, որ բացառվեն նախկին համակարգի «դիտավորության մտադրությամբ» ներթափանցումները: Առավել ևս, որ, օրինակ, ի տարբերություն Վրաստանի, Հայաստանի հեղափոխությունից հետո նոր իշխանությունը չունի խոշոր ֆինանսական դոնոր աղբյուրներ: Հետևաբար, այստեղ առավելագույն էֆեկտիվ միջոցը մնում է կադրային ջարդից զերծ մնալն ու գործունեության քաղաքական կառավարման էֆեկտիվությունն ապահովելը, և մյուս կողմից էլ զուգահեռ իրավական մեխանիզմներով ու գործիքակազմով վերահսկողություն իրականացնելը: Այստեղ առաջանում է «քաղաքական» և «իրավական» մեխանիզմների որոշակի շահերի բախում, այդօրինակ դրսևորումներով: Հարցն այն է, թե հատկապես ինչի՞ հետևանքով՝ քաղաքական մեխանիզմում գտնվող պատասխանատուների անարդյունավետությա՞ն, իսկ հաճախ էլ թերացմա՞ն, թե՞ իրավական մեխանիզմի գերիշխության:

Նյութի աղբյուր. Առաջին լրատվական

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանությունները դիտելու և ավելացնելու համար մուտք գործեք համակարգ