ԼՐԱՀՈՍ

լրահոս

Երևանի քաղաքապետարանը կբողոքարկի Վարչական դատարանի՝ «կարմիր գծերի» վճարների որոշման վերաբերյալ վճիռը

May 24, 2025, 8:54 pm

Միրզոյանը ողջունել է 2026-ին Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովը Հայաստանում անցկացնելու որոշումը

May 24, 2025, 9:38 am

Պաշտոնական այցով Հայաստան կժամանի Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարը

May 24, 2025, 9:24 am

Այսօր Շառլ Ազնավուրի ծննդյան օրն է

May 22, 2025, 9:45 am

«Արևմտյան ադրբեջանցիների» վերադարձի հարցը Ադրբեջանի օրակարգից չի հանվի, քանի դեռ չի իրականացվել. Ալիև

May 21, 2025, 2:56 pm

Բացառիկ մանրամասներ՝ Մյունխենում ընթացող «խավիարային» դատից․ «Ռադիոլուրին» հանցավոր սխեմայից նոր անուններ են հայտնի դարձել

May 21, 2025, 1:09 pm

Միրզոյան-Լավրով հանդիպմանը զուգահեռ ԱԳՆ-ի դիմաց բողոքի ակցիա է ընթանում

May 21, 2025, 11:21 am

Սերգեյ Լավրովը ժամանել է Երևան

May 20, 2025, 11:02 pm

Սերգեյ Լավրովը վաղը կժամանի Երևան

May 19, 2025, 11:47 pm

Նոր Նորք վարչական շրջանի ղեկավարը հրաժարական է տվել

May 19, 2025, 10:28 am

Հայաստանում դեղերի փորձարկման մասին կեղծ հետաքննության ֆինանսավորումը ռուսական է

May 18, 2025, 11:19 pm

Սումիի շրջանում ավտոբուսի վրա ռուսական հարվածից ինը խաղաղ բնակիչ է զոհվել

May 17, 2025, 6:08 pm

Եվրամիությունը Երևանի ու Բաքվի միջև խաղաղության համաձայնագրի շուտափույթ ստորագրում է ակնկալում

May 16, 2025, 2:25 pm

Տիրանայում տեղի է ունենում Հայաստանի վարչապետի և Ադրբեջանի նախագահի հանդիպումը

May 16, 2025, 2:21 pm

Կոշտան և Ֆոն դեր Լայենը ողջունել են ԵՄ-ին ՀՀ անդամակցության գործընթացի մեկնարկի օրենքի ընդունումը

May 16, 2025, 12:38 am

Վաղարշապատի համայնքապետ Դիանա Գասպարյանը հրաժարական է ներկայացնում

May 15, 2025, 11:53 pm

Ռուսաստանցի իրավապաշտպան Գրիգորի Մելքոնյանցը դատապարտվեց 5 տարվա ազատազրկման

May 14, 2025, 7:25 pm

Ուիթքոֆ․ «Մոտ ենք հայ-ադրբեջանական կարգավորմանը»

May 14, 2025, 2:52 pm

«Ես ցանկանում եմ գործարք կնքել Իրանի հետ». Թրամփ

May 14, 2025, 1:39 pm

Հայաստանն ու Միացյալ Թագավորությունը պատրաստակամություն են հայտնել պաշտպանության հարցերով կցորդներ նշանակել երկու երկրներում

May 14, 2025, 12:38 am

Ամստերդամում բացվել է  Սուրբ Գրիգոր Նարեկացու հուշատախտակը

May 12, 2025, 12:50 am

Պակիստանը ռազմական գործողություն է սկսել Հնդկաստանի դեմ

May 10, 2025, 10:52 am

Հրդեհ՝ «Ռիո Մոլ» առևտրաժամանցային կենտրոնում. դեպքի վայր է մեկնել 6 մարտական հաշվարկ, 1 ավտոսանդուղք

May 9, 2025, 11:34 pm

Հայտնի է նոր Հռոմի պապի անունը

May 8, 2025, 11:12 pm

Վենսը հայտարարել է, թե ռուսները «չափից շատ բան են պահանջում», կոչ արել ուղիղ բանակցությունների

May 8, 2025, 9:18 am

Ալիևը մերժել է Պուտինի՝ մայիսի 9-ին Մոսկվա մեկնելու հրավերը. Ուշակով

May 7, 2025, 11:04 pm

Փաշինյանը հաստատում է՝ ընդունել է ՌԴ նախագահի հրավերը և մայիսի 9-ին մեկնելու է Մոսկվա

May 7, 2025, 5:30 pm

Պակիստանը հաղորդում է 31, Հնդկաստանը՝ 10 զոհի մասին

May 7, 2025, 5:24 pm

Ռուսիո պատրիարք Կիրիլը պարգրևատրել է Մեհրիբան Ալիևաին

May 5, 2025, 10:44 pm

ՍԱՏՄ նախկին ղեկավար Արմեն Դանիելյանը ձերբակալվել է առանձնապես խոշոր չափերի գույք հափշտակելու մեղադրանքով

May 5, 2025, 5:33 pm

ՆԵՐԿԱ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԻՑ ԴՈՒՐՍ Է ԹՈՂԵԼ ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ

September 18, 2019, 1:15 am

3212

Երկրում կարեւոր տնտեսական-քաղաքական-սոցիալական զարգացումներ են տեղի ունենում, սակայն քաղաքական ուժերը դրանք գրեթե անարձագանք են թողնում, եւ նրանց ներկայությունը զգում ենք միայն հիշողության ուժով։ Մենք զրուցեցինք Պահպանողական կուսակցության նախագահ Միքայել Հայրապետյանի հետ։

- Չե՞ք կարծում, որ Հայաստանի քաղաքական կուսակցությունները դե ֆակտո դադարել են լինելուց: Որեւէ քաղաքական օրակարգ չկա, կուսակցական միջոցառում, լավագույն դեպքում՝ 1-ին դեմքերը հեռուստատեսությամբ հարցազրույց են տալիս եւ այսքանով իրենց առաքելությունն ավարտում:

- Թեեւ երբեւէ Երրորդ հանրապետությունում դասական իմաստով քաղաքական դաշտ եւ կուսակցություններ չեն եղել, բայց այժմ, միանգամայն ճշգրիտ եք, դե ֆակտո դադարել են քաղաքական լինելուց: Մենք հիմա միանժար կշեռքի պետություն ենք: ՀՀ Սահմանադրության համաձայն՝ երկրում քաղաքական բարձրագույն մարմինը խորհրդարանն է, իսկ ես եւ Դուք կարո՞ղ ենք գոնե մեկ ձեռքի մատների վրա հաշվելիք քաղաքական դեմքեր ցույց տալ ներկա խորհրդարանում. եթե ազնվորեն, ապա չենք կարող: Ուրեմն կուսակցություններին թողնվում են բացառապես ԶԼՄ-ները (Ձեր ասած՝ հեռուստաընկերությունները) ու փողոցները: Բոլոր քաղաքական դեմքերը՝ թե՛ հին, թե՛ նոր, քաղաքական միտք եւ կամք ունեցողները խորհրդարանից դուրս են: Մենք ունենք ապաքաղաքական խորհրդարան եւ օրինաչափորեն կունենանք քաղաքականացված փողոցներ:

- Ամուլսարի հարցով առայժմ միայն ՔՈ-ից ու «Սասնա ծռերից» են հայտարարություններ հնչել:

- Իսկ նրանք, որ հայտարարություններ են հնչեցրել խորհրդարանից դուրս՝ ԶԼՄ-ներով, ինչ-որ ազդեցություն կարողացե՞լ են ունենալ որոշումներ ընդունելու լիազորություն ունեցող խորհրդարանի կամ նրա կառավարության վրա: Այդ դեպքում՝ մյուսները որ հայտարարություններ անեն, ի՞նչ է փոխվելու: Որոշում կայացնողը եւ ապագա պատասխանատվություն կրողը լինելու է բացառապես կառավարությունը՝ իր խորհրդարանական միջինասիական բացարձակ մեծամասնությամբ:

- Ձեր կարծիքով՝ ո՞րն է քաղաքական ուժերի ինքնաոչնչացման պատճառը:

- Իրավիճակի Ձեր ներկայացմանը համաձայն եմ, սակայն միանգամայն համամիտ չեմ եզրակացության հետ: Քաղաքական ուժերը չէ, որ իրենք իրենց ոչնչացրել կամ ոչնչացնում են, նրանց ոչնչացրել կամ ոչնչացնում է ներկա իշխանությունը, որը քաղաքական գործընթացներից դուրս է թողել կուսակցություններին, քաղաքական ու պետական գործիչներին: Հետեւանքներն աղետալի են լինելու:

- Այս իրավիճակը որքա՞ն կարող է շարունակվել:

- Ժամկետների մասին խոսելուց անգամ Հիսուս Քրիստոսը հրաժարվեց՝ միայն նշանների մասին զգուշացնելով. ես ո՞վ եմ, որ հանդգնեմ ժամկետից խոսել: Առավելագույնը, որ կարող եմ անել, իմ հասկացած նշանները ցուցանելն է: Եթե արտաքին ագրեսիայի հարց առաջանա, այս վիճակն անմիջապես փոխվելու է: Եթե օրեցօր մարող էմոցիաները փոխարինվեն հիասթափությամբ, ապա իրավիճակն իր ձեռքն է վերցնելու փողոցը, այսինքն՝ քաղաքական կուսակցությունները, որոնց վաղաժամ մահվան մասին ասացիք: Եվ այսպես շարունակ: Որոշ նշանների մասին պարզապես բարձրաձայնել չի կարելի, քանի որ ուղղակիորեն առնչվում են մեր պետության անվտանգության հետ:

Նյութի աղբյուր. hraparak.am

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանությունները դիտելու և ավելացնելու համար մուտք գործեք համակարգ

Hima.am -ը անվճար հայտարաությունների հարթակ է Հայաստանում, հեշտ արագ գրանցում և հրապարակում։

Գրանցվել Հիմա